Monday, November 12, 2012

やまださんにてがみおかいましょう。

やまださんへ、
はじめまして。わたしわジヤんです。わたしわかんこくじんです。コロンビアだいがくのさんえんせいです。コロンビアだいがくはきれいですが、むずかしいです。べんきょうはいそがしいですが、おもしろいです。ニユーヨークはとてもにぎやかなまちです。そしてすてきです。ニユーヨーク野食べ物はおいしいですが、たかいです。わたしのりょうはちいさいです。わたしわしちがつふつかににほねいきます。どうぞうよろしくおねがいします。

10/28  ジヤん

2 comments:

  1. Hello! I'm Miki. Nice to meet you. I'm happy that you will go to Japan on July. I think that you will enjoy Japan! Which places are you planning to go in Japan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. My favoriete is always Tokyo! I have a lot of fun whenever I visit Tokyo with amazing food and shopping. Are there any cities you recommend me to visit other than Tokyo?

      Delete