Monday, November 12, 2012

どよびになにをしましたか。

せんしゅうのどようびにGouさんにあいました。そしてでぱとうへいきました。なにもかいませんでした。それからイタリアのりょうりをたべました。それからGouさんとえいがをみました。IMAXのSkyfallをみました。とてもたのしいでした。そしてとてもおもしろいでした。What an enjoyable day with Gouさん!

3 comments:

  1. Hello! I'm Akane. I'm a university student in Japan.
    I like Italian dishes, and I ate pasta yesterday.
    By the way, what is Skyfall? I don't know.
    Bye for now.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skyfall is a movie that is on right now. It is the most recent 007 James bond series. Have yo watched it yet? It was pretty good!

      Delete
  2. はじめまして。わたしはニコルサムです。
    わたしもコロンビアのがくせいです。
    Skyfallはどうですか。わたしはみません。

    ReplyDelete